سامانه پیامکی &Bit

سامانه پیامکی Bit& SMS چیست؟

سامانه پیامکی Bit& SMS نرم افزاری است که برای بازاریابی پیامکی از آن استفاده می‌شود. این نرم افزار به Dynamics 365 شما متصل شده و شما می‌توانید از تمامی امکانات Dynamics 365 خود در ارسال و دریافت پیامک بهره‌مند شوید.

 

ویژگی‌های بازاریابی پیامکی

 

سریع و فوری

sms 12

پیامک را می‌توان با سرعت بالا طراحی و ارسال کرد. همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته 90 درصد پیامک ها ظرف 3 دقیقه خوانده می‌شود. در نتیجه چنانچه شما به دنبال اثر گذاری سریع و فوری روی مخاطب هستید بازاریابی پیامکی روش مناسبی است.

هماهنگی

sms 8.jpg

در بازاریابی بسیار مهم است که تمامی روش‌های بازاریابی بتوانند با هم کارکنند که بازاریابی پیامکی از این قاعده مستثنی نیست.

بعنوان مثال شما می‌توانید مشتری خود با ارسال پیامک به دیدن وب سایت، باز کردن ایمیل و … دعوت کنید.

.

sms 4.jpg

فراگیری

برخلاف ایمیل، وب سایت و … که برای کار کردن با آن‌ها به دانش دیجیتال احتیاج است، پیامک به دانش خاضی احتیاج ندارد و از آن‌جایی که هرکس با داشتن موبایل به پیامک دسترسی دارد، روش بسیار فراگیر و عامه‌پسندتری است.

 

 

امکانات سامانه پیامکی Bit& sms

ارسال گروهی

sms 10

با نرم افزار Bit& sms شما می‌توانید پیامک‌های تکی یا گروهی ارسال و دریافت کنید و از زمان باز شدن و Deliver شدن آن نیز آگاه شوید.

ارسال پیامک بصورت گروهی در نرم افزار Bit& sms صرفا توسط پنل‌های ارسال پیامک انجام می‌شود.

 

sms 6

قالب‌های آماده

شما هنگام نوشتن متن پیامک در نرم افزار Bit& sms هم می‌توانید از یک قالب برای همه مشتریان استفاده کنید( قالب استاتیک) و هم از قالبی که بخش‌هایی از آن بصورت اتوماتیک توسط Dynamics 365 شما پر شود(قالب دینامیک).

بعنوان مثال، فامیلی مشتریان شما در قالب دینامیک، از Dynamics 365 وارد متن پیامک خواهد شد.

 

sms 12.png

امکان نظرسنجی پیامکی

با کمک نرم افزار Bit& sms می‌توانید با ارسال پیامک از مشتریان خود نظر سنجی کنید.

مشتری ها می‌توانند پاسخ‌های خود را به صورت متن یا از میان گزینه‌ها انتخاب و برای شما پیامک کنند.

 

dynamics 365 3

اتصال به Dynamics 365

با توجه به اتصال نرم افزار شما به Dynamics 365 ، برای ارسال می‌توانید از لیست دلخواه مشتریان خود استفاده کنید و پس از گرفتن بازخورد نیز نتایج وارد Dynamics 365 شما می‌شود.

 

 

بازاریابی با Dynamics 365 توسط بیت اند

چرا &Bit

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان هم برای مشتریان شما و هم پرسنل به بیشترین بازدهی برسید.

این اعلان را به اشتراک گذارید